13 Ocak, 2010

Ananemle telefonda konuşurken sesi kötü geliyordu, bende dayanamayıp cumartesi akşamı ziyarete gittim, kemik erimesi rahatsızlığı olduğu için fazla uzun yola gidemiyor, alışverişini de yapamıyor haliyle, giderken hemen hemen tüm eksiklerini alıp  götürdüm, nasıl sevindi keşke yakınımda olsada hep yardım edebilsem.. :((
Bu arada ananemin asıl ömrünü uzatan yaşadığı yer ve temiz hava ... Fotografı balkonundan çektim, manzara çok güzel değil mi.. 


Birlikte geçirdiğimiz 3 gün boyunca beraber yaşadığımız anılara yenilerini eklemiş oldum, bu arada 5 şişle çorap örmeyi öğrendim , algılamakta biraz zorlandım, epeyde fırça yedim...
Torun; ananeee topuğun bu örnekte ki gibi olması gerekmiyor mu sanki yanlış örüyorum ???
Anane; ammmaaaaaaaan torun kafan bişi almıyor mu senin gösterdim ya, ver bakiim nasıl yapmışsın, hea yanlış olmuş böyle olacaktı... (örgü en az 2 kere sökülür)
Torun; Poffff... ananeee pes ettim ben istemiyorm öğrenmek...
Anane; Herşeyden de gönlün çabuk geçiyor, bu yüzden evlenemiyorsun zaten :)))
Torun; saol anane yaa lafı nerden nereye getirdin...:(((

Sonuç; 1 adet çorap örmüş bulunmaktayım, umarım en kısa zamanda 2. eşini örmeye teşebbüs ederim. (Ananemle itişmeden de tadı çıkmaz ki)

Deniz otobusu pazartesi sabahı saat 8 de kalkacaktı lodostan dolayı seferler iptal olmuş, işyerimden izin aldım 2 gün yıllık izinimi kullanmış oldum.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa